Home / راهنمای انتخاب پوستر و کاغذ دیواری

راهنمای انتخاب پوستر و کاغذ دیواری

راهنمای انتخاب پوستر و کاغذ دیواری

همیشه هنگام تغییر دکوراسیون منزل و یا محل کار مدتی را با دغدغه انتخاب طرح درگیر هستیم. پذیرایی از مهم ترین بخش های خانه است که با انتخاب مناسب طرح کاغذ دیواری و پوستر  می توان به آن جلوه ویژه ای بخشید. با راهنمای انتخاب پوستر و کاغذ دیواری  و پوستر مناسب میتوانید  از حضور در محیط لذت ببرید. انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی مناسب باعث زیبایی و جذابیت محیط پذیرایی می شود.

راهنمای انتخاب پوستر و کاغذ دیواری

فاکتورهای موثر درراهنمای انتخاب پوستر و کاغذ دیواری پذیرایی

یکی از فاکتورهای اساسی تناسب بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری با وسایل منزل، رنگ مبلمان، پرده ها و … می باشد.

وجود تناسب و هارمونی بین وسایل اتاق پذیرایی و کاغذ دیواری پذیرایی یکی دیگر از اصول مهم در انتخاب طرح پوستر است که بایستی به آن توجه فراوان کرد.

به عنوان مثال اگر دکوراسیون داخلی بصورت کلاسیک و سلطنتی است، پوستر دیواری مورد استفاده بایستی از طرح های کلاسیک و سلطنتی باشد تا هارمونی و هماهنگی برقرار شود.

خوشبختانه تنوع طرح های ایجادی در زمینه کاغذ دیواری پذیرایی این امکان را فراهم کرده است که برای محیط های مختلف پذیرایی بتوان از پوستر دیواری و کاغذ دیواری متناسب با آن محیط استفاده کرد.

انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق خواب و اتاق کودک

تنوع طرح در پوستر دیواری و کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق خواب و اتاق کودک بسیار بالا است و می توان متناسب با دکوراسیون داخلی مختلف اقدام به سفارش کاغذ دیواری پذیرایی نمود.

از طرح های امروزی کاغذ دیواری پذیرایی می توان به پوستردیواری مدرن اشاره کرد که گزینه ی مناسبی برای ایجاد دکوراسیون شیک برای پذیرایی است.

سبک مدرن در کنار استفاده از حالت ساده می تواند بخوبی برای دکوراسیون پذیرایی مورد استفاده قرار گیرد. طرح هایی نظیر دیوار آجری و یا سنگ آنتیک از جمله طرح های مدرن کاغذ دیواری پذیرایی محسوب می شود.

پوستر دیواری بزرگ

کاغذ دیواری و پوستر کلاسیک

نوع دیگر پوستر یا کاغذ دیواری دیواری پذیرایی نوع کلاسیک است. در نوع کلاسیک از طرح های کلاسیک و اسلیمی برای کاغذ دیواری استفاده می شود. طرح انتخابی برای کاغذ دیواری کلاسیک بایستی متناسب با فضا انتخاب شود، اگر فضا شلوغ است بایستی از طرح های ساده تر استفاده نمایید.

کاغذ دیواری و پوستر کلاسیک 

کاغذ دیواری پذیرایی سه بعدی

طرح های  کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی  یا ۳D حالت مدرنی به محیط می دهد.. در کاغذ دیواری سه بعدی فضای طبیعی و واقعی برای مخاطبان فراهم می شود. در نوع سه بعدی پوستر دیواری پذیرایی می توان از تصاویر مختلف و مورد علایق افراد استفاده کرد که بسیار جذاب است. استفاده از تصاویر مناظر در حالت سه بعدی می تواند بسیار زیبا باشد، زیرا فرد با آن تصور می نماید که در فضای طبیعی و واقعی قرار دارد.

کاغذ دیواری پذیرایی سه بعدی

پوستر دیواری پشت تلویزیون

یکی از مکان هایی که بسیار در چشم است و زیبایی آن در زیبایی خانه بسیار موثر است، پشت تلویزیون است. برای پوستر و کاغذ دیواری پشت تلویزیون از پوستر دیواری با طرح هایی با حاشیه  گل استفاده کرد.

ابعاد پوستر دیواری پشت تلویزیون می تواند متفاوت و متناسب با ابعاد دیوار پشت تلویزیون انتخاب شود.

پوستر دیواری پشت تلویزیون

عرضه جدیدترین طرح های  کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی

پارسه ۳D ،اگر به دنبال کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی و به روز هستید می توانیداز سایت ما طرح خود را انتخاب کنید.

با رجوع به وب سایت پارسه ۳d می توانید انواع طرح و پوستر دیواری پذیرایی و اتاق خواب و اتاق کودک و یا محل کار خود را را مشاهده و انتخاب کنید.

پارسه ۳D معتبرترین و زیباترین طرح های پوستر  را با قیمت چاپ بسیار مقرون به صرفه است و  در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام می دهد.

قابلیت سفارش کاغذ دیواری و پوستر دیواری با طرح دلخواه

جهت خدمات تهیه و چاپ کاغذ دیواری و پوستر دیواری با  انتخاب طرح دلخواه ، شما می توانید با ما تماس بگیرید.

ما دارای تیم طراحی  حرفه ای هستیم که با قیمتی مرقون بصرفه و اقتصادی طرح دلخواه شما را پیاده سازی میکنیم.